Selamat datang ke blog Cik Qirah. Selamat membaca

Wednesday, 19 September 2012

jiwa kacau







Assalamualaikum .
.hari ni cik qirah rasa penat sangat dan rasa macm hilang arah kerana tiba2 teringatkan mr.cruch sy..

entah kenapa bial tringatkan dia rasa macam hilang arah tuju.Tp bila diingatkan kata2 dr kwn mr.cruch ckap dia dah berpunya terus rasa sedih dan kecian dekat dia pasl dkt kolej dia selalu dikenenkan dgn cik qirah ..cian dia kan .

Tp yg peliknya bila kwn2 dia kenenkndgn cik qirah dia x marh pun..relex jer...yg pling cik qirah x fahm 2 mr.cruch  penah ckp dkt cik qirah, dia skit pun x suka dengan cik qirah dan x suka berkawn dengan cik walaupun kami ni satu kls tp...bila cik qirah berborak dan bergurau dgn lelaki lain dia akan naik agin, muka  masam  jer
yg pling x fham 2 lelaki yg cikqirah bergurau 2 akan jd mangsa ....

seperti diperli lah ape lah...itu yg plik 2...
klu mr crush geram smua org dkt klas akn kn marah dengan dia...


plik betul la mr crush 2...
kta dah berpunya tp knp nak  cmburu plk?????



pelik2...
pada pendapat korang la...ape yg harus cik qirah wat .ye...



  1. wat  xthu je dgn dia dan doakn dia bahagia dgn awek dia.
  2. kaji kenp dia jd mcm 2?
     

No comments:

Post a Comment